Filmitreilerid vaatajaid ei huvita

Array

Rohkem kui pooltele Ameerika kinokülastajatele ei meeldi enne filme näidatavad reklaamid ja vähem kui 20 protsenti ütlevad, et reklaamid mõjutavad nende järgmist filmivalikut.
Värske uuringu käigus küsitleti üle 2000 sagedase kinokülastaja USA-s, tegemist oli sihtgrupiga, kes käib vähemalt kümmet filmi aastas vaatamas, teatab Yahoo News.

Kõige olulisemaks teguriks, mis inimesi mõnda filmi vaatama meelitab, oli sellegipoolest just muljetavaldav reklaamitreiler. Teisel kohal oli sõbra soovitus ning kolmandal kohal mõne lemmiknäitleja osalemine filmis.
Eriti üle 35-aastased tunnistasid, et reklaamid mõjutavad neid väga vähe, pigem mõjutas neid kas re?issööri nimi või lehtedes ja internetis ilmunud arvustused.

DELFI

Toimetas: Robert
20. märts 2006, kell 16:13

Jaga / Prindi

  • Jaga Facebookis
  • Jaga Twitteris
  • Jaga Deliciousis
  • Lisa lemmikutesse
  • Prindi
  • Saada e-mailiga