PSXi parimad palad:
Uus Final Fantasy VII remake'i treiler
Uus Nioh'i treiler
Ni No Kuni II: Revenant Kindom treiler (See kord nähtavasti ilma Studio Ghiblita)
Ace Combat 7 treiler
			Moderaator: Meeskond






For our dedicated video game platform business, Nintendo is currently developing a gaming platform codenamed “NX” with a brand-new concept. NX will be launched in March 2017 globally.




eerik kirjutas:Oh jah, loodetavasti kell 5 algav Bethesda pressikas on parem.




eerik kirjutas:Lühidalt eilsetest E3 pressikonverentsidest.
Microsoft:
Lisaks tegid nad veel endale karuteene ja kuulutasid varakult välja, et järgmise aasta lõpus tuleb uus ja võimsam karp turule. Nii et poolteist aastat on nende konsoolimüük nüüd põhimõtteliselt surnud.
Sony:
Sisuliselt vastand Microsoftile: tekitas suure isu nende karp lõpuks ära osta. Olen seda juba mitu aastat öelnud, aga sel aastal peaks selle ikkagi ära tegema. Kuigi jah... oleks oodanud uut väiksemat ja odavamat mudelit, mida paraku välja ei kuulutatud.












 No mõnes mõttes on tore, et vastaseid nii kerge minema riisuda on, aga võiks ju natukenegi challenging olla. Isegi ähvardavamaid bosse klohmin muretult kuni ära surevad ja HP ei lange karvavõrdki. Ja isegi väiksemate funktsioonide poolest tundub mänge kole lihtsustatud. Näiteks pole vaja enam scrolle, et esemeid identifitseerida või linna teleportida. Milleks seda siis juba üldse vaja, et osad esemed on unidentified, kui piisab neile klikkimisest, et identifitseerida? Skill tree puudumine on õigupoolest suurim puudus mu jaoks. "Diablo 2's", jah, võis sellega tegelast valesti arendades ikka väga võssa panna, aga see oli osa mängu võlust. Nüüd lihtsalt eksperimenteeri erinevate võitlustehnikatega ja leia, millega kõige edukamalt ennast kollide hordist läbi murrab. See pole õige lahendus korralikule RPG'le. Aga whatever, hea ajatapja ikka ja muidugi lahe jälgida tegelast arenemas võidukaks võimsalt turvistatud koljatiks.
 No mõnes mõttes on tore, et vastaseid nii kerge minema riisuda on, aga võiks ju natukenegi challenging olla. Isegi ähvardavamaid bosse klohmin muretult kuni ära surevad ja HP ei lange karvavõrdki. Ja isegi väiksemate funktsioonide poolest tundub mänge kole lihtsustatud. Näiteks pole vaja enam scrolle, et esemeid identifitseerida või linna teleportida. Milleks seda siis juba üldse vaja, et osad esemed on unidentified, kui piisab neile klikkimisest, et identifitseerida? Skill tree puudumine on õigupoolest suurim puudus mu jaoks. "Diablo 2's", jah, võis sellega tegelast valesti arendades ikka väga võssa panna, aga see oli osa mängu võlust. Nüüd lihtsalt eksperimenteeri erinevate võitlustehnikatega ja leia, millega kõige edukamalt ennast kollide hordist läbi murrab. See pole õige lahendus korralikule RPG'le. Aga whatever, hea ajatapja ikka ja muidugi lahe jälgida tegelast arenemas võidukaks võimsalt turvistatud koljatiks.   Muidugi kahetsen, et Witch Doctorit või Demon Hunterit ei võtnud, see Barbarian on kuidagi igav.
  Muidugi kahetsen, et Witch Doctorit või Demon Hunterit ei võtnud, see Barbarian on kuidagi igav.




Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline