Margot (Michelle Williams), kelle abielu Louga (Seth Rogen) näib pea et idülliline, tutvub tööreisilt tagasi tulles võluva Danieliga (Luke Kirby). Nende vaheline seletamatu külgetõmme võiks jääda ehk vaid kergeks flirdiks, kui ootamatult ei selguks, et ollakse naabrid. Sellest tekib keerukas suhtekolmnurk, kus oma õnnele järgnedes, tehakse ja ka paratamatult saadakse haiget.
Küllap on paljudele äratuntav see situatsioon, kus see, mis juba on olemas, ei täida enam oma tuttavlikkuses kirega ning uue ahvatluses ollakse dilemma ees, kas jääda vana juurde või hüpata tundmatusse ning haarata võimalusest olla taas ihaldatud. See kahevahelolek on kindlasti seda suurem, mida meeleheitlikumalt püütakse täita elus olevat tühimikku. Kui tühjuse tunnetamine käesolevas hetkes tekitab melanhooliat, siis kuidas kindlustada, et tehes uue valiku me leiame selle, mis seni on olnud puudu? Võib-olla on hetkeline kirg vaid tähelepanu kõrvale juhtimine ja tühjuse eest eneses ei olegi pääsu.
Eelmise filmi "Temast eemal" eest Oscarile kandideerinud Sarah Polley vaatleb mängufilmis "See valss on sinu" truudust ja truudusetust. Noore naisrežissööri tundliku teema püstitusega uus film on tekitanud elavat vastuvõttu ja diskussiooni. Polley loodud karakterid on mitmetahulised ja panevad endale kaasa elama tänu elulisele situatsioonile. Meisterlikud ja nauditavad näitlejatööd toovad ekraanile tegelaskujud, kelles vaatajatel on nii mitmelgi korral võimalik iseennast ära tunda, ning nii on sügavate sümpaatiate ja antipaatiate tekkimine kindlustatud. Igaüks mõistab siin muidugi kohut oma elukogemuste varal, kuid nagu eluski, päris mustavalget tõde ei ole olemas.
http://2012.poff.ee/