"Müümise Kunst" - Uus Eesti Film kinos Sõprus

Sündmused

Režissööridel Andres Maimikul ja Jaak Kilmil valmis uus dokumentaalfilm
“Müümise kunst”. 26. oktoobril esilinastuv film on ajastukroonika
müügiinimeste elust ja turumajaduse imepärastest vormidest.



Uus dokumentaalfilm “Müümise kunst” uurib turumajanduse vundamenti -
müügitööd. Peamine pole see, mida sa müüd, vaid kuidas sa müüd. Üha
tähtsamaks on müügitöös tõusnud emotsioon, imago ja müügimehe karisma. Kuid
kuidas olla edukas? Kuidas jääda ellu turumajanduse tingimustes? Kas kogu
elu on müümine? Just nende küsimusetega film “Müümise kunst” tegelebki.



Esmaspäeval, 16. oktoobril eel-esilinastus film Tallinnas toimunud
rahvusvahelisel audiovisuaalettevõtjate tippkoolitusel EAVE ja sai Euroopa
filmiprofessionaalidelt väga postiivse vastukaja osaliseks.

“Mind käivitasid kõige rohkem selle teema privaatsed küljed,” räägib Andres
Maimik: “Kuidas mõjutab müügitöö ja müügikoolitus inimese isiksust? Kuidas
on müügistrateegiad hakanud ümber kujundama müügimehe mõtlemist ja
enesehinnangut? Kuidas on varjatud müügisuhted imbunud sisse meie eraellu?”

“Me kohtusime müüjatega, kes teenisid müügitööga endale elatist, aga ka
inimestega, kellele oli selgeks tehtud, et müügitöö on ettevalmistuskursus
elus läbilöömiseks,” räägib Jaak Kilmi, “Minu jaoks hõljub meie tegelaste
taustal küsimus hakkama saamisest kapitalismi tingimustes. Kas see nõuab
erilisi oskusi? Kuidas seda õpetada? Kas seda on vaja õppida?”.



Filmi sisust: “Müümise kunsti” erinevate tegelaste elukäigud põimuvad
omavahel kahe aasta vältel:

Peep on koolitusguru. Ameerikas ukselt-uksele raamatumüüjana alustanud Peebu
koolitusprogramm sisaldab nii edukuse valemit, eluõpetust kui kollektiivset
psühhoteraapiat.

Raigo tahab saada müügimeheks. Nii nagu Peep oma karjääri alguses, nii läheb
ka Raigo Ameerikasse proovima õnne Southwestern Company lihtsa
raamatumüüjana.

Mare on lesknaine, kes proovinud õnne võrkturunduses, kuid põrunud valusalt.
Nüüd proovib ta uuesti. Ta tahab võita depressiooni ja eluraskusi, alustades
uut elu Tupperware müüginaisena.


Film on valminud Eesti, Soome, Hollandi, Taani ja Leedu ühisprojektina.

Toetajad: Saku, Postimees, Äripäev, Kuku Raadio, Rate.ee, NPNK

Filmi kodulehekülg: www.kuukulgur.ee/myymisekunst


“Müümise kunst” kinos Sõprus alates 27. oktoobrist, Tartu Sadamateatris
alates 2. novembrist.

Toimetas: Robert
23. oktoober 2006, kell 17:28

Jaga / Prindi

  • Jaga Facebookis
  • Jaga Twitteris
  • Jaga Deliciousis
  • Lisa lemmikutesse
  • Prindi
  • Saada e-mailiga