Pealtnägijad keeldusid reklaamimast

Filmiuudised

Eesti menukaima telesaate “Pealtnägija” juhid Vahur Kersna ja Mihkel Kärmas ei soostunud kaasa lööma noori vaatajaid peibutavas ETV reklaamikampaanias, sest nende hinnangul pole turundusüritus piisavalt põhjendatud.

Sadakonnal Tallinnas, Pärnus ja Tartus üles seatud välireklaamil näeb ETV tuntud saatejuhte Maire Aunastet, Marko Reikopit, Anu Välbat ja Priit Kuuske glamuurselt stiliseerituna, kirjutab Postimees.

ETV turunduse projektijuhi Eve-Ly Saluraidi selgitusel on kampaania idee veenda vaatajaid selles,

et ETV pole pelgalt tõsine telekanal, vaid pakub ka meelelahutust ja oskab inimesi üllatada. Juba kevadel koostöös Tanki reklaamiagentuuriga kavandatud kampaanias pidid osalema ka Kersna ja Kärmas.


Viimaste aastate populaarseim meessaatejuht Kersna pidi fotol olema palja tätoveeritud ülakehaga ning aheldatud antiiktooli külge, ümberringi maskides sadomaso-naised.

“Mida see räägiks minust? Või meie saatest? ETVst, kus ma töötan?” küsis Kersna.

Kärmast pidanuks fotograaf Laura Kallasvee pildistama prügikonteineris, mis on sisustatud kui eksklusiivne korter. “Minus tekitas kõhklusi ja jäi ebaselgeks, mis on kampaania sõnum,” tunnistas Kärmas.

ETV turundusdirektori Ave Peetri sõnul on kampaania eesmärk tõsta teadlikkust ETVst 16–40-aastaste hulgas ja näidata üllatavail piltidel, et ETV on telestaaride kodu.

Kersna ja Kärmas möönsid, et kampaania on teostatud professionaalselt, ent kahtlesid, kuivõrd mõttekas on kulutada aega, raha ja energiat tühjalt sädelevale reklaamile.

Kersna lausus, et tema arusaamise järgi peaks ETV eesmärk olema toota häid saateid, mitte peksta turundustööga vahtu nn vuhvelväärtusi.

DELFI

Toimetas: Robert
23. september 2006, kell 23:13

Jaga / Prindi

  • Jaga Facebookis
  • Jaga Twitteris
  • Jaga Deliciousis
  • Lisa lemmikutesse
  • Prindi
  • Saada e-mailiga