Postitas HEllseeker » 22. November 2009, 21:00
1. Poltergeist (1982)
2. The Shining (1980)
3. Aliens (1986)
4. A Nightmare on Elm Street (1984)
5. Angel Heart (1987)
6. Evil Dead (1982)
7. Friday the 13th (1980)
8. My Bloody Valentine (1981)
9. Cujo (1983)
10 The Thing (1982)
11. The Fly (1986)
12. Cannibal Holocaust (1980)
13. The Dead Zone (1983)
15. Evil Dead II (1987)
17. Pet Semetary (1989)
19. The Fog (1980) - Jamie oli hea, aga iseenesest see kummituspiraadi teema jättis veitsa lapsiku mulje. Uusversioon on ka täielik crap.
"Why don't things fall up?" Kelly Bundy "Married with Children"