1. Peategelane jõuab alati enne surma viimastel sekunditel pidada maha monoloogi.
2. Kui midagi plahvatab ja detonaatori kellal on veel ~10 sekundit, siis need sekundid, eriti viimased kolm, kestavad kaua, väga kaua ja nende kolme sekundi jooksul juhtub palju-palju.
3. Pommi teeb kahjutuks alati roheline juhe. Kui on ikka kahtlusi, siis lõika läbi punane ja jääd ellu. Kindel valem kui tekib plahvatuslik situatsioon. Silmapilgutus
4. Kurikael sureb alati kiiremi kui peategelane.
5. Kui inimese tapmiseks pole õigustust (kui pole enesekaitse, that is), siis saab tapja ka ise lõpus surma.
6. Peategelane saab lõpuvõitluses imekombel jõudu juurde, kuigi ta alguses saab peksa ja siis saab paha tegelane ikkagi tappa.
7. Ilmses ohuolukorras lähevad tegelased alati lahku.
8. Vahest juhtub ka nii: Peategelane lepib oma saatusega ja ohverdab end kellegi teise nimel ning see kõik toimub eriti kurva muusika saatel.
9. Õudsatesse kohtadesse minnakse alati üksi või siis ühe sõbraga ja ilma mingisuguse valgusallikata ja liigutakse alati hirmsate häälte suunas.
10. Peaaegu kõike tundmatut, müstilist ja ülejõu käivat on võimalik lahendada plahvatustega/tulistamisega.
11. Slasheris ei jää kunagi ellu rohkem kui 3 inimest.
12. Meessoost kuritegijal on alati võimalus naispolitseiniku või agenti ära sebida. Mitte vastupidi!
13. Arvutites kasutatud paroolide lahtimurdmine on kerge. Selleks peab pisut parooli loonud inimest tundma või veidi laual/sahtlis olevaid asju vahtima.
14. Kui arvuti taga läheb klaviatuuriklõbistamiseks, paistavad kõik trükkivat rekordkiirusel kordagi klaviatuurile peale vaatamata. See on vist pimekirja süsteem vms.
15. Igakord tulistades ukselukku või isegi koodisõrmistikku uksed avanevad automaatselt
