Postitas HEllseeker » 12. Oktoober 2007, 16:21
1. A Nightmare On Elm Street (1984)
2. The Fly (1986)
3. The Shining (1980)
4. Friday the 13th (1980)
5. Evil Dead (1982)
6. The Thing (1982)
7. Toxic Avenger (1985)
8. Evil Dead 2 (1987)
9. Sleepaway Camp (1983)
10. Hellraiser (1987)
Vägagi huvitav ja originaalne film;)Clive Barkerile igatahes 10p selle töö eest...Aga peale 4 osa läx kõik untsu, sest 5. ja 6. olid lihtsalt magedad ja7. oli kuidagi vaadatav ja vot 8. mulle jälle meeldis:D:DJääme uusversiooni ootama mida prognoositakse ilmuma 2008 aastal.
"Why don't things fall up?" Kelly Bundy "Married with Children"