B A L R U MMõnusasti avastamisrõõmu pakkuv isomeetriline (!) RPG, mille avatud maailmas ringi klõpsides võivad meenuda RuneScape, Don't Starve, Arcanum jne jne. Võrdlusi on toodud ka Ultima Online'i ning Eschaloniga, ent viimastega pole isiklikult kokku puutunud, niisiis ei oska kommenteerida.
Üks neist ohtrat avastamis- ja eksperimenteerimisrõõmu andvatest peladest, kus saab nii paljude erinevate asjadega tegeleda, et põhiliste
questide läbimine pole isegi prioriteediks. Aeg kulgeb mängus reaalajas ning seda saab sisustada loomi küttides, riideid või varustust luues, maja ehitades, põldu harides, võlujooke segades ja mida veel. Tegevuse käigus peab jälle arvesse võtma, et tegelast vaja hoida ka nälga, väsimusse või janusse suremast, ent see ei nõua samamoodi tähelepanu nagu Don't Starve'ist, kus põhieesmärk ongi elus püsimine.
Ühesõnaga on "Balrum" selline mitmekesine "elu elamise mäng", aga eks seal on ka fantaasiat (
alchemy, loitsimine jne). Kasutada-korjata saab enam-vähem kõiki objekte, mis ette satub. Võid lõksuga karusid püüda, omale mõõga teha, külaelanike kodusid tühjaks varastada, telkida - vabadust on küllaga.
Teksti on mu maitse jaoks veidi liiga palju (mitte et seda ilmtingimata lugema peaks) ning liikumine on objekte täis piirkondades kuidagi vaevaline, ent millegi ülemäära häirivaga pole seni kokku puutunud. Peab märkima, et mind muidu närvi ajama kippuv
turn-based combat (käigupõhine kaklemine?!) isegi meeldib vahelduseks. Tegijad on lihtsalt sisule rohkem keskendunud kui disainile.
adile peaks see mäng passima!