TOP 10

Uued albumid, popimad bändid ja kõik taoline muusika kohta siia foorumisse.

Moderaator: Meeskond

Re: TOP 10

PostitusPostitas Kickflick » 28. Veebruar 2015, 23:41

Parim debüütalbum

1. Manowar - Battle Hymns
2. Nas - Illmatic
3. Led Zeppelin - Led Zeppelin
4. Norah Jones - Come Away with Me
5. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
6. Liz Phair - Exile In Guyville
Kasutaja avatar
Kickflick
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas delete » 02. Märts 2015, 18:42

Parim debüütalbum

2. Nas - Illmatic
7.Kittie ‎– Spit
Kasutaja avatar
delete
Raevunud härg
Raevunud härg

PostitusPostitas Rasmus » 02. Märts 2015, 22:14

Parim debüütalbum

2. Nas - Illmatic
7. Kittie ‎– Spit
8. Black Sabbath - Black Sabbath

Hands down kõige mõjukam album metalile.
Kasutaja avatar
Rasmus
Filmiveeb.ee meeskond
Filmiveeb.ee meeskond

PostitusPostitas Ronet » 02. Märts 2015, 23:18

Parim debüütalbum

2. Nas - Illmatic
7. Kittie ‎– Spit
9. Metro Luminal - "Coca Cola" / Metro Luminal
Päevik | 2021
Pilt
Pilt
"What's a knockout like you doing in a computer-generated gin joint like this?" - William T. Riker
Kasutaja avatar
Ronet
Filmiveeb.ee meeskond
Filmiveeb.ee meeskond

PostitusPostitas Rasmus » 03. Märts 2015, 22:08

Parim debüütalbum

2. Nas - Illmatic
7. Kittie ‎– Spit
9. Metro Luminal - "Coca Cola" / Metro Luminal
10. Halford - Resurrection

Parimad lauluread

1. "I wish I could hold you tonight, but we only come close in my dreams" (U.D.O. - Sweet Little Child)
Kasutaja avatar
Rasmus
Filmiveeb.ee meeskond
Filmiveeb.ee meeskond

PostitusPostitas IlseV » 04. Märts 2015, 00:00

Parimad lauluread

1. "I wish I could hold you tonight, but we only come close in my dreams." (U.D.O. - Sweet Little Child)
2. "Wisdom's a gift but you'd trade it for youth, age is an honor, it's still not the truth." (Vampire Weekend - Step)

Kui võimalik, kasutanuks seda oma lõpukirjandis, proovikirjandis ja tegelikult i g a s kirjandis, mida kunagi olen kirjutanud. Koenigu värsid üldse -->
Pilt
Kasutaja avatar
IlseV
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Ralf » 04. Märts 2015, 21:00

Bah, ma olen selline laulusõnade-hoor, et raske on lausa valida. My choice is obvious, olen selle mehe sõnade üle obsessinud juba aastaid ja see laul esialgselt ka huvi tekitas. :irw:

Parimad lauluread

1. "I wish I could hold you tonight, but we only come close in my dreams." (U.D.O. - Sweet Little Child)
2. "Wisdom's a gift but you'd trade it for youth, age is an honor, it's still not the truth." (Vampire Weekend - Step)
3. "The ghost of electricity howls in the bones of her face." (Bob Dylan - Visions of Johanna)
Kasutaja avatar
Ralf
love <3

PostitusPostitas Kickflick » 04. Märts 2015, 23:14

Parimad lauluread

3. "The ghost of electricity howls in the bones of her face." (Bob Dylan - Visions of Johanna)
4. "First you let him in your bed. Now he's moved inside your head. And he directs all the dreams you are dreaming. (Pulp - Have You Seen Her Lately)
Kasutaja avatar
Kickflick
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas rauls » 05. Märts 2015, 00:12

Parimad lauluread

4. "First you let him in your bed. Now he's moved inside your head. And he directs all the dreams you are dreaming. (Pulp - Have You Seen Her Lately)
5. "She's a killer queen. Gunpowder, gelatine, dynamite with a laser beam, guaranteed to blow your mind - anytime." (Queen - Killer Queen)
Kasutaja avatar
rauls
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Rasmus » 08. Märts 2015, 01:59

Parimad lauluread

5. "She's a killer queen. Gunpowder, gelatine, dynamite with a laser beam, guaranteed to blow your mind - anytime." (Queen - Killer Queen)
6. "You know what I really want in a girl? - Me." (Bloodhound Gang - Three Point One Four)
Kasutaja avatar
Rasmus
Filmiveeb.ee meeskond
Filmiveeb.ee meeskond

PostitusPostitas Ralf » 08. Märts 2015, 03:13

Parimad lauluread

6. "You know what I really want in a girl? - Me." (Bloodhound Gang - Three Point One Four)
7. "Just before our love got lost you said, "I am as constant as a northern star", and I said "Constantly in the darkness... Where's that at? If you want me I'll be in the bar."" (Joni Mitchell - A Case of You)
Kasutaja avatar
Ralf
love <3

PostitusPostitas DaydreamDiamond » 09. Märts 2015, 18:43

Parimad lauluread

7. "Just before our love got lost you said, "I am as constant as a northern star", and I said "Constantly in the darkness... Where's that at? If you want me I'll be in the bar."" (Joni Mitchell - A Case of You)
8. So you run and you run to catch up with the sun but it's sinking . Racing around to come up behind you again. The sun is the same in a relative way but you're older. Shorter of breath and one day closer to death. (Pink Floyd - Time)
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
Kasutaja avatar
DaydreamDiamond
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas LiveForThis » 09. Märts 2015, 20:09

Parimad lauluread

8. So you run and you run to catch up with the sun but it's sinking . Racing around to come up behind you again. The sun is the same in a relative way but you're older. Shorter of breath and one day closer to death. (Pink Floyd - Time)
9. "Since dawn of time the fate of man is that of lice. Equal as parasites and moving without eyes. A day of reckoning when penance is to burn. Count down together now and say the words that you will learn. Hail Satan! Archangelo!" (Ghost - Year Zero)
Kasutaja avatar
LiveForThis
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Ralf » 09. Märts 2015, 20:57

Parimad lauluread

9. "Since dawn of time the fate of man is that of lice. Equal as parasites and moving without eyes. A day of reckoning when penance is to burn. Count down together now and say the words that you will learn. Hail Satan! Archangelo!" (Ghost - Year Zero)
10. "On a summer night in a dusky room come a little piece of the Lord's undying light, crying like he swallowed the fiery moon in his mother's arms. It was all the beauty I could take, like the missing words to some prayer that I could never make. In a world so hard and dirty so fouled and confused, searching for a little bit of God's mercy, I found living proof." (Bruce Springsteen - Living Proof)

Laul, mida teised ei oskaks arvata, et armastad

1. Kanye West - Flashing Lights
Kasutaja avatar
Ralf
love <3

PostitusPostitas Ronet » 09. Märts 2015, 21:34

Laul, mida teised ei oskaks arvata, et armastad

1. Kanye West - Flashing Lights
2. Иванушки International - Реви
Päevik | 2021
Pilt
Pilt
"What's a knockout like you doing in a computer-generated gin joint like this?" - William T. Riker
Kasutaja avatar
Ronet
Filmiveeb.ee meeskond
Filmiveeb.ee meeskond

EelmineJärgmine

Mine Muusika

• Statistika
  • Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist