Die Hard - 6/10 Die Hard 2 - 6/10 Die Hard 3 - 7/10 Die Hard 4 7/10 The Fifth Element 7,5/10 The Whole Nine Yards 7/10 Hart's War 7/10 Sin City 7,5/10 Lucky Number Slevin 8,5/10 16 Blocks 9/10 Perfect Stranger 7,5/10 Tears of the Sun 8/10
Die Hard - 10 Die Hard 2 - 7 Die Hard 3 - 7 Die Hard 4 - 7 Pulp Fiction - 10 Four Rooms - 7 (mingi uncredited roll tal, ei teadnudki kuni praeguseni, et ta seal oli) Beavis & Butthead Do America - 6 (andis hääle ühele tegelasele) Armageddon - 4 The Whole Nine Yards - 7 The Whole Ten Yards - 7 Oceans's Twelve - 6.5 Sin City - 8 Grindhouse - 8
True Romance 8 Se7en 9 Sleepers 8 The Devil's Own 7 Fight Club 10 Snatch 9 The Mexican 7 Spy Game 7.5 Troy 9 Mr and Ms Smith 6.5 Babel 8 Burn After Reading 8 The Curious Case of Benjamin Button 9
Bruce Willis
Die Hard 10 "Moonlightning" 7 Look Who's Talking 5 Die Hard 2 8 Look Who's Talking Too 4 Hudson Hawk 6 Striking Distance 7 Pulp Fiction 10 Die Hard: With a Vengeance 7 Four Rooms 8 Last Man Standing 6 The Jackal 7 Mercury Rising 7 Armageddon 7 Breakfast of Champions 6 The Sixth Sense 9 The Whole Nine Yards 7.5 Unbreakable 8 Hart's War 7.5 Hostage 7 Sin City 9.5 Grindhouse 9 Live Free or Die Hard 8
Hercules in New York- lol/10 Commando- 7/10 Predator- 7/10 Last Action Hero- 7/10 The Terminator- 9/10 Terminator 2: Judgment Day- 10/10 Terminator 3: Rise of the Machines- 5/10 Conan the Barbarian- 4/10 End of Days- 2/10 True Lies- 7/10 Total Recall- 7/10
Kuigi tegelt on Arnie filme imo üsna raske hinnata.
Ralf kirjutas:Ahnuldil ei ole häid ega halbu filme, ta ei ole selline näitleja, keda rollide põhjal hinnata. Me võtame teda sellisena, nagu ta on. : )
The Terminator 8/10 Commando 6/10 Predator 9/10 The Running Man 7/10 Twins 6/10 - Häguselt. Kindergarten Cop 5/10 Terminator 2: Judgment Day 10/10 Last Action Hero 8/10 True Lies 8/10 Junior 6/10 Eraser 7/10 Jingle All the Way 5/10 - Ei mäleta eriti. Batman & Robin 3/10 End of Days 8/10 - Viimasest korrast on möödunud vähemalt 8 aastat. The 6th Day 6/10 Collateral Damage 7/10 Terminator 3: Rise of the Machines 6/10 - No käis kah.
Arnold Schwarzenegger Conan The Barbarian 8/10 The Terminator 8/10 Commando 8/10 Raw Deal 7/10 Predator 9/10 The Running Man 8/10 Red Heat 6/10 Twins ?/10 (ei mäleta) Total Recall 9/10 Kindergarten Cop 7/10 Terminator 2: Judgment Day 10/10 Last Action Hero 7/10 True Lies 8/10 Junior 4/10 Eraser 6/10 Batman & Robin 6/10 End of Days 5/10 Terminator 3: The Rise of the Machines 6/10
conan the destroyeri ja jingle all the way puhul pole päris kindel, kas olen terves pikkuses näinud. üldiselt on kõik ta filmid lahedad.
"Terminator 3: Rise of the Machines" - 3/10 "Jingle All the Way" - 5/10 "Eraser" - 5,5/10 "Junior" - 5/10 "True Lies" - 5,5/10 "Last Action Hero" - 5/10 "Terminator 2: Judgment Day" - 8/10 "Kindergarten Cop" - 5/10 "Twins" - 7,5/10 "Commando" - 6/10 "The Terminator" - 6,5/10
Eks ole kunagi veel teisigi filme vaadanud, aga enam ei mäleta. Ei hakanud poolhuupi ka hindama. "Twins" oli lapsepõlves üks mu suurimaid lemmikuid. Teisemeas ja poisipõlves üleüldse meeldisid praktiliselt kõik Schwarzeneggeri filmid, mis nähtud sai. Nüüd on maitse selgelt muutunud.