1. Breaking Bad 2. House 3. It's Always Sunny in Philadelphia 4. Prison Break 5. Friday Night Lights
Ei tea kas mõjutas selle sarja väga hiljutine vaatamine, aga midagi muud nagu tõesti pähe ei tulnud(caprica piloot oli ka tegelt hea ja kaalusin toda 3 sekki), aga tegu oli väga tasemel piloodiga tegelt.
1. Breaking Bad 2. House 3. It's Always Sunny in Philadelphia 4. Prison Break 5. Friday Night Lights 6. Lost 7. Firefly 8. The Shield 9. Deadwood 10. Dexter