Videomängud

Siia kõik muud jutud, mis mujale ei sobi. Lubatud on rääkida kõigest.

Moderaator: Meeskond

Re: Videomängud

PostitusPostitas eerik » 12. Märts 2014, 22:39

Olen nädala jooksul The Stick of Truthi kolm korda läbi mänginud. Kolm achievementi ikka veel puudu, neist ühe pärast pean terve mängu (s.h. kõik sidequestid) ka neljandat korda läbi tegema... Steami andmetel olen juba 39 tundi mänginud.

Hearthstone'i beetat mängisin ka millalgi umbes nädal aega, iga päev tunnikese või kaks. Pärast seda uninstall.

The Walking Dead'i teise hooaja puhul ootan kuni kõik episoodid on väljas.

Titanfall on pohui, jätab täiesti külmaks.
Kasutaja avatar
eerik
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4876
Liitunud: 05. Märts 2006, 00:59

Re: Videomängud

PostitusPostitas Defexer » 14. Aprill 2014, 20:37

Tom Clancy's Splinter Cell Conviction

Kuna eelnevad mängud olid kõik meeltmööda siis ootasin ka seda huviga aga enamasti takerdus asi raali taha. Lõpuks sain sellele ca pool aastat tagasi näpud ligi ja sai kuskil mõned tunnid mängitud ja oli näha, et eelnevatest osadest on kaarega üle kusetud. Vanast mängust polnud suurt midagi alles ja mingit lõbu see ei pakkunud. Ometi eelnevate osadega kursis olles ei saanud ka seda pooleli jätta ja nüüd eile lükkasin selle mängu lihtsalt tuimalt läbi puht stoori pärast, et järgmise osaga edasi minna. Õudsalt üksluine, mitte mingit avastamisrõõmu polnud jäetud ja lõputud koridorid mida mööda joosta.

Nüüd korra Blacklisti proovides peab tõdema, et täitsa hea ja ainus millest puudust tunda on Sami hääle vahetamine ja ei anna seda õiget tunnet kätte.
Kasutaja avatar
Defexer
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 1175
Liitunud: 31. Juuli 2008, 21:29

Re: Videomängud

PostitusPostitas filmiarvustus » 14. Aprill 2014, 22:14

Killer Instinct (Xbox One Exclusive)
Double Helix Games, Iron Galaxy Studios, 2013

Lapsepõlves kulutasin palju aega erinevate kaklusmängudega enda sõrmi painutades vajalike liigutuste ja trikkide tegemiseks, siis ülekaalukalt raskeim oli „Killer Instinct“ (1994). Tõeliselt ilus, omast ajast ees ja kahjuks ülemõistuse keeruline tehniline süsteem said mängu edule saatuslikuks ja tõeline järg jäigi ilmumata. Arkaadi ja pool ametlikud järjed siiski sündisid – „Killer Instinct 2“ ja „Killer Instinct: Gold“, millest kumbi ei olnud kuidagi tavamängija sõbralikumad kui seeria esimene osa. Aastate möödudes sai KI nimest teatud staatuse sümbol, mis kogus kultusmängu kuulsuse ning mingi aeg ei võtnud kaklusmängude kommuun kedagi tõsiselt enne kui oldi võimeline sooritama vähemalt ühte Ultra Combot igavesti lahedast KI esimesest mängust. Mängu idee autori ja looja Ken Lobbi juhtimisel ilmus eelmise aasta lõpus Xbox One Exclusive „Killer Intinct“, mille esimene hooaeg on nüüdseks täies hiilguses saadav igale soovijale. Tõeliselt suur üllataja ja äärmiselt sobilik algus uue põlvkonna kaklusmängudele läheneb osadele aspektidele täiesti uuel ja originaalsel viisil, lisades juurde totaalselt uut tehnilist sisu, tehes sellest viimase kümne aasta parima žanrimängu.
Esimese asjana tõmbab KI juures tähelepanu omalaadne audiovisuaalne pakett, mille pärliks on äärmiselt mehine ja madala tämbriga teavitaja, kelle parimaks kingituseks on paari sekundiline Ultra Combo karjatus. Visuaalselt on mäng tõeliselt detailne, harjumatult esile toodud, mille kindlaks plussiks on meeldejäävad taustad ja karakterite iseloomudele kohased muusikapalad. Suure ja kohmaka puldi kätte võttes ja mõni minut mängu proovides saab koheselt aru mängu imelisest kiirusest ja tehnilisest keerukusest. KI jääb truuks enda juurtele ning on kogu mängu süsteemi ehitanud ülesse tavamängijale hoomamatu tehnilise täpsuse ja ajastamise peale, mis teeb sellest „nuppude klõpsijate“ jaoks täiesti mõttetu mängu – üksi karakter ei tee mitte midagi. Olles lisaks veel kuuenupuline kaklusmäng, siis KI nõuab kaheksanupulist arkaadi alust, mitte Xboxi konsooliga kaasas olevat mängupulti.
Ken Lobb toob mängijateni seni kõige detailsema ja õpetlikuma kaklusmängude süsteemi, mis seni on loodud. Ainuüksi Dojo ja Practise on väärt mängu muretsemist, sest mõlemad sisaldavad naeruväärselt detailset terminoloogiat ja ütlemata palju võimalusi enda arendamiseks kui mängija. Dojo sisaldab 32 õppetundi, mis koos näidetega seletavad väga täpselt ära liikumise, kombinatsioonide süsteemid, hitboxid, frame data, cross-upid, mix-upid ja veel palju palju muud, mis muidu on olnud nagu žanrimängijate suured saladused. Lisaks on Practise, mis võimaldab suurel hulgal valikuid, millest kõige imetlusväärsem on Attack Data kastikene, mis annab jooksvalt informatsiooni iga võimaliku liigutuse kohta (startup frames, block advantage, hit advantage jne).
Mängu ei saadud õigel ajal valmis sellisele kujule nagu soovitud, siis esimene ja hetkel saadaval olev versioon on nö „esimene hooaeg“, mis sisaldab kaheksat karakterit (Shadow Jago on Xbox Live Gold omanikele ainult). Lisaks ei ole mängus ühtegi Story Mode sarnast asja, puudub Arcade Mode üksinda ning Lobby võrgus mängides, kuid teise hooaja DLC lisad hakkavad juba aprillikuu jooksul ilmuma, mis peaks kõik need puudused parandama. Oodata on palju põnevat, sest tulemas on vähemalt kaheksa klassikalist karakterit ja mõni täiest uus tegelane, lisaks veel hetkel saladuses olevad mängimise variandid nii võrgus olles kui ka üksinda mängides. See kindlasti ei tähenda, et hetkel oleks mäng kuidagi poolik. Praegu on võimalus proovida kätt lõputus Survival Mode’is ning alati võib mängida koos sõbraga Versus võitluseid. Võrgus saab mängida Exhibition ja Ranked Match variante. Lisaks on terve omaette süsteem nimega Fight Archive, mis sisaldab kasutaja profiili, mida on võimalik personaliseerida kümnetel viisidel, karakterite ja üldist tiitlite loendid, peetud võitluste korduseid ja detailset statistikat, online ja offline tasemeid ning veel muid väiksemaid asju. Samuti saab külastada KI poodi, kust saab erinevate ülesannete täitmise eest saadud punktidega osta palju lahedat kraami (uued relvad, riided, muusika, areenid jms) ning alati on võimalus muuta karakterite kostüüme ja väimust vastavalt enda soovidele. Kuigi KI pood on nö „topelt tüütu“ (lisaks punktidele on vaja ostetavad asjad lahti mängida), siis seda väikest frustratsiooni aitab vaos hoida imeline võitluste korduste vaatamise võimalus. Vaatamise ajal on võimalik vaadata rünnakute andmeid, hitboxe ning isegi aeg-luubis kui on soovi. Enda aredamise võimalusi on tõeliselt palju.
Kaklus on ülesse ehitatud pikkade ja keeruliste kombinatsioonide peale, mis võtavad kaua aega, on ilusad ja vilkuvad, kuid ei ole enam ainult ühepoolsed. KI toob sisse täiesti uudse süsteemi, kus rünnatav ja ründav mängija on alati samal pulgal. Tavalises kaklusmängus ei ole rünnataval mängijal teha muud kui oodata kuni kombinatsioon on läbi. Osad mängud küll lubavad kombinatsioonidest põgeneda, kuid sellel on alati mingisugune kõrge hind. KI puhul on kaitsval mängijal alati võimalus teha Combo Breaker, mis lõhub ründava mängija rünnaku koheselt ja seda ilma igasuguse hinnata – seda võib teha iga kord. Eelnevalt mainisin, et Killer Instinct on erakordselt keeruline, mis tähendab, et vaimne mäng on täiesti uuel tasemel. Nimelt on ründaval mängijal võimalus ennetada kaitsva mängija üritust rünnak murda ja kui see õnnestub, siis toimub Counter Breaker. Lisaks on kaitsval mängijal võimalus kasutada Shadow Breaker varianti, mis rünnaku murdmisele lisaks alustab koheselt ise hoopis rünnakut. Asi tehakse algajatele veelgi keerulisemaks väikese karistussüsteemiga, mille eesmärk on karistada nuppude suvaliselt vajutajaid. Enne kui jõuan karistussüsteemini, seletan kiiresti, kuidas töötab rünnak ja täiesti uudne kombinatsioonide süsteem. Iga kombinatsioon algab karakteri liigutusega, millel on opener omadus. Selline omadus on igal normaalsel löögil ning kahel erilisel rünnakul. Koheselt peale opener omaduse sooritamist on mängijal kolm võimalust – linker, auto või manuaal. Linker on eriline trikk, mis ei murra kombinatsiooni, vaid jätkab seda, kuid ei lõpeta. See tähendab, et vastasele tekib potentsiaalne vigastus reaalse vigatuse asemel. Tundub keeruline? Läheb veelgi keerulisemaks.
Auto on kahest liigutusest koosnev lihtne viis, kuidas kombinatsiooni jätkata, kuid sellel on päris mitu muret. Oma pikema kestvusega on seda lihtsam murda ning automaatne jätkamine liigutab kombinatsiooni limiiti väga palju. Kombinatsiooni limiit on löökide kogus, mida saab teha enne kui vastane pikali kukub. Automaatne jätkamine ei lõpeta kombinatsiooni mitte ühelgi juhul, mis tähendab, et tekitab ainult potentsiaalset vigastust. Potentsiaalse vigastuse suurus sõltub sellest, kas automaatne rünnak on tugev, keskmine või nõrk (vastavalt sellele peab ka kaitsja reageerima, kui soovib seda rünnakut murda). Kõige keerulisem rünnaku viis on manuaalne, mida on ülimalt keeruline murda ja veelgi keerulisem sooritada. Sellise jätkamise sooritamiseks peab ajastustäpsus olema 1/20 sekundit (double tap aitab seda täpsust saavutada) ning lisaks peab olema suuteline koheselt sooritama uue linkeri (kui on kombinatsiooni limiiti veel alles) või lõpetuse.
Lõpetus on eriline trikk, mis pöörab kogu potentsiaalse vigastuse reaalseks vigastuseks. Nüüd jõuan tagasi karistussüsteemini. Kaitsja saab murda nii automaatseid liigutusi (kõige lihtsam), linkereid, shadow linkereid, lõpetusi ja manuaale. Vajutades õigeid nuppe (tugev, keskmine või nõrk), kuid valel ajal, siis toimub Lockout, mis jätab kaitsja neljaks sekundiks täiesti kaitseta. Kui kaitsja vajutab valesid nuppe, siis toimub Blockout, jättes kaitsja kuueks sekundiks täiesti abituks. Lisaks on igal mängijal alati võimalus kasutada instinkti, mis on igale karakterile omane eriline võime (ajaline piirang) ning varjurünnakuid. Kahjuks on uuest mängust kadunud No Mercy (nagu Fatality MK seerias) ja Humiliation (sunniti vastane tantsima), kuid selle eest on võimalik sooritada muusikalisi eriti lahedaid ja pikkasid (100+ lööki) kombinatsioone.
Kokkuvõtteks ütlen, et Killer Instinct on täiesti uudne ja eriliselt lahe kaklusmäng, mida lihtsalt peab ise proovima, et seda mõista. Tõesti, mäng on keerulise süsteemiga, mis isegi veteranidel võtab palju higi ja vaeva, kuid asi on seda väärt. Iga karakter on täiesti erinev, seega kindlasti leiab iga mängur midagi enda maitsele. Hea on tõdeda, et teise hooaja lisandumisega läheb asi ainult paremaks, seega soovitan juba täna see mäng endale muretseda.

Plussid

- Unikaalne kombinatsioonide süsteem
- Tohutult masiivne ja informatiivne arendamissüsteem
- Audiovisuaalne pakett
- Figh Archive menüü

Miinused

- Liiga keeruline tavalisele mängurile
- Liiga vähe karaktereid
- Puudu on Story Mode, Arcade Mode ja Lobby
- KI pood on frustreerivalt lisaks punktidele ka vaja lahti mängida

Hindeks 8/10.

Video, kuidas koos sõbraga mängime:
https://www.facebook.com/photo.php?v=63 ... =2&theater
Aidates valida sobivaid filme...
http://www.filmiarvustus.eu
Kasutaja avatar
filmiarvustus
Sõrmuste Isand
Sõrmuste Isand
 
Postitusi: 330
Liitunud: 28. Veebruar 2013, 10:17
Asukoht: Keila

Re: Videomängud

PostitusPostitas LiveForThis » 08. Mai 2014, 21:11

Samuti hetkel üsna suur Hearthstone`i sõltlane.

Lisaks sellele näpin hetkel PS3-e peal esimest korda Red Dead Redemptioni ehk open world dramatic action in a wild wild west. Jõledamalt kaunis pela. (Y) Hunnitult maalilised maastikuvaated, "real time" öö ja päeva vaheldumine, pidevas liikumises on ka metsiku lääne igapäevaelu, põnev lugu ja ägedad kõrvalmissioonid jne.
Kasutaja avatar
LiveForThis
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4911
Liitunud: 28. Juuni 2008, 15:25
Asukoht: Tallinn

Re: Videomängud

PostitusPostitas Spellbound » 09. Mai 2014, 13:34

Ubisofti püüdlus teha väikeseid kunstilisi mänge CHILD OF LIGHT
Fantastiline poeetiline stiil ja ilus justkui vesivärvidega maalitud maailm. Võitlused on pingelised ja lugu omas muinasjutulikuses kannab hästi. Lõpuni on veel palju minna ja eks siis selgub kas arvan samamoodi.

Seni aga (Y)

Spoiler :
Pilt
Who are you? Who slips into my robot body and whispers to my ghost?
LEVEL 1
Kasutaja avatar
Spellbound
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 3527
Liitunud: 01. September 2008, 14:34
Asukoht: Tallinn

Re: Videomängud

PostitusPostitas ruut » 31. Mai 2014, 22:18

Kasutaja avatar
ruut
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 990
Liitunud: 23. Mai 2009, 22:31

Re: Videomängud

PostitusPostitas Spellbound » 04. Juuni 2014, 20:56

Wolfenstein: The New Order
Üllatavalt hea lugu ja hästi kirjutatud peategelane, suurepärane vanakooli ja uuelaadse shooteri stiil.

Pilt
Who are you? Who slips into my robot body and whispers to my ghost?
LEVEL 1
Kasutaja avatar
Spellbound
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 3527
Liitunud: 01. September 2008, 14:34
Asukoht: Tallinn

Re: Videomängud

PostitusPostitas Spellbound » 09. Juuni 2014, 14:07

A Story About My Uncle - vinge segu Portali laadsest nupukusest ja paljudest teistest, mis esimese hooga ei meenu.
Spoiler :
Pilt
Who are you? Who slips into my robot body and whispers to my ghost?
LEVEL 1
Kasutaja avatar
Spellbound
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 3527
Liitunud: 01. September 2008, 14:34
Asukoht: Tallinn

Re: Videomängud

PostitusPostitas LiveForThis » 09. Juuni 2014, 19:07

E3 algab pmts 30 minuti pärast. Tõin just poest kuuspaki ka ära. Tuleb põnev õhtu. Esimesena Microsofti pressikonverents.
http://www.polygon.com/a/e3-2014

Aasta oodatuim sündmus (Y)
Kasutaja avatar
LiveForThis
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4911
Liitunud: 28. Juuni 2008, 15:25
Asukoht: Tallinn

Re: Videomängud

PostitusPostitas eerik » 09. Juuni 2014, 21:28

Microsofti pressikas:
(Y) (Y) Pidasid sõna ja täitsid 90 minutit ainult mängudega.
(Y) (Y) Ei mingit piinlikku Kinecti demo.
(Y) (N) Uued treilerid/gameplay videod juba ammu välja kuulutatud ja demotud mängudele.
(Y) (N) Hunnik pre-renderdatud CG treilereid.
(Y) (N) Väga meh indie mängud võrreldes eelmisel aastal Sony poolt näidatutega.
(N) Järjed mänguseeriatele, mis mulle erilist huvi ei paku.
(N) Rebootid mängudest, mis mind ei huvita.
(Y) (N) (N) (N) (N) (N) (N) Conker!!! "in Project Spark". ?????

Kõlakate järgi pidavat MSi pressikas sel aastal kõige parem olema??? Eks paistab. Sony'l on nagunii vana playlist korduse peal: Driveclub, The Order, Uncharted. :(
Kasutaja avatar
eerik
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4876
Liitunud: 05. Märts 2006, 00:59

Re: Videomängud

PostitusPostitas LiveForThis » 09. Juuni 2014, 23:20

EA pressikas:

Sport ja Battlefield: Hardline.

Väga meh. (N)
Kasutaja avatar
LiveForThis
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4911
Liitunud: 28. Juuni 2008, 15:25
Asukoht: Tallinn

Re: Videomängud

PostitusPostitas eerik » 09. Juuni 2014, 23:40

EA pressikas:
(N) Väga algses arendusjärgus mängud, mida veel kahel järgneval E3l saab näidata, enne kui need valmis saavad.
(N) Iga-aastased spordimängud, mida suurte sõnadega reklaamitakse, ent aastaga pole sittagi muutunud.

Väga igav.
Kasutaja avatar
eerik
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4876
Liitunud: 05. Märts 2006, 00:59

Re: Videomängud

PostitusPostitas eerik » 10. Juuni 2014, 02:13

Ubisofti pressikas:
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) Aisha Tyler
(N) Pre-renderdatud treilerid, mille visuaalne kvaliteet on väga kaugel reaalsest mängust.
(N) (N) Piinlikud Kinecti demod.

Hetkel siiski parim pressikas aga Sony ei pea palju tegema, et seda ületada.
Kasutaja avatar
eerik
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4876
Liitunud: 05. Märts 2006, 00:59

Re: Videomängud

PostitusPostitas LiveForThis » 10. Juuni 2014, 03:21

Kõik pressikad on täis CG trailereid, no mis ma teen nendega? (N)
Kasutaja avatar
LiveForThis
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4911
Liitunud: 28. Juuni 2008, 15:25
Asukoht: Tallinn

Re: Videomängud

PostitusPostitas eerik » 10. Juuni 2014, 12:59

Sony pressikas:
(Y) (Y) Palju reaalset (gameplay) materjali, vähe pre-renderdatud CG jama.
(Y) Oodatust rohkem (uusi) mänge, teistest parem/mitmekesisem valik.
(Y) (N) RIP Vita
(N) Shawn Laydeni monoloog.
(N) Marveli sarja liiga pikk tutvustamine.
(N) (N) Kus kurat The Last Guardian on?????

Kui arvestada ainult välja kuulutatud ja näidatud mänge, siis kahtlemata kõige tugevam pressikas. Kahjuks räägiti ka muud juttu ja seda liiga pikalt ning selleks sobimatus kohas. Koomiksionu koht on Comic-Conil, mitte E3l.
Kasutaja avatar
eerik
Ristiisa
Ristiisa
 
Postitusi: 4876
Liitunud: 05. Märts 2006, 00:59

EelmineJärgmine

Mine Vaba teema

  • Statistika
  • Kes on foorumil

    Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist