67. Kuldgloobuste jagamine

Siia jutt erinevatest filmiteemalistest auhindadest (Oscarid, Kuldgloobused jne.)

Moderaator: Meeskond

PostitusPostitas Spellbound » 18. Jaanuar 2010, 07:06

Nojah, ootamatu võit. Ma poleks teda valinud. Ikkagi leidus palju paremat kraami, aga jah tal ju maailma parim töökoht ja maailma parim palgatšekk.
Who are you? Who slips into my robot body and whispers to my ghost?
LEVEL 1
Kasutaja avatar
Spellbound
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Ralf » 18. Jaanuar 2010, 07:15

Kõige ootamatum ja kurjakstegevam võit oli "The Hangover". Muidu läks kõik nii nagu ennustasin, kuigi "The Hurt Locker" ja "(500) Days of Summer" jäid täiesti tagaplaanile.

Siit saab #filmiveebi kanali kommentaarilogi (via Level):

Pilt
Kasutaja avatar
Ralf
love <3

PostitusPostitas eerik » 18. Jaanuar 2010, 08:22

Võitjate nimekiri on päris kohutav.
Kasutaja avatar
eerik
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Hülss » 18. Jaanuar 2010, 08:52

Päris hea õhtu oli kokkuvõttes, palju häid speech'e leidus. Avatari võit jättis küll sita maigu suhu, aga no mida sa teed. Cameroni kõne oli ka üllatavalt ebasiiras.

Mis seal ikka, aeg on tutvuda nominentidega ja viia ennast Oscari lainele, sest enamus kraam on lihtsalt nägemata.

Christoph Waltz'i võit oli oodatud, aga sellegipoolest tõmbas suu naerule. :))
Kasutaja avatar
Hülss
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas eerik » 18. Jaanuar 2010, 09:02

Ma tõesti loodan, et Abadah sai need kaks auhinda ainult seetõttu, et Kuldgloobustel pole tehnilist poolt puudutavaid kategooriaid.
Kasutaja avatar
eerik
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Soprano » 18. Jaanuar 2010, 10:02

Maailma kuningas oskab vähemalt enda üle nalja visata: Laser Cats 5
ABADAH reklaam ka muidugi, mitte et see enam reklaami vajaks...
Kasutaja avatar
Soprano
Filmiveeb.ee admin
Filmiveeb.ee admin

PostitusPostitas uLtImAtEcRiTiC » 18. Jaanuar 2010, 11:19

eerik kirjutas:Võitjate nimekiri on päris kohutav.

Täpselt, jube kokkuvõttes
Kasutaja avatar
uLtImAtEcRiTiC
Filmiveeb.ee meeskond
Filmiveeb.ee meeskond

PostitusPostitas Hülss » 18. Jaanuar 2010, 11:20

Käisin nominentide nimekirja üle...

NÄHTUD:

The Hurt Locker (2008)
Inglourious Basterds (2009)
The Hangover (2009)
(500) Days of Summer (2009)
The Young Victoria (2009)
The Proposal (2009/I)
Duplicity (2009)
District 9 (2009)
Where the Wild Things Are (2009)

NÄGEMATA:

Precious: Based on the Novel Push by Sapphire (2009)
Up in the Air (2009/I)
It's Complicated (2009)
Julie & Julia (2009)
Nine (2009)
Crazy Heart (2009)
A Single Man (2009)
Invictus (2009)
Brothers (2009/I)
The Blind Side (2009)
The Last Station (2009)
An Education (2009)
Sherlock Holmes (2009)
The Informant! (2009)
A Serious Man (2009)
The Messenger (2009/I)
The Lovely Bones (2009)
Everybody's Fine (2009)
Up (2009)
Cloudy with a Chance of Meatballs (2009)
Coraline (2009)
Fantastic Mr. Fox (2009)
The Princess and the Frog (2009)
Das weisse Band - Eine deutsche Kindergeschichte (2009)
Los abrazos rotos (2009)
Baarìa (2009)
La nana (2009)
Un prophète (2009)

Telefilme ei hakanud arvestama. The White Ribbon'i ja Los abrazos rotos'e vaatan lähiajal ära, ülejäänutega läheb aega.
Kasutaja avatar
Hülss
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Jolt » 18. Jaanuar 2010, 11:31

Olen alles viimasel paaril aastal filmiauhindade jagamisi jälgima hakanud, eelkõige ainult meelelahutusliku faktori pärast. Hindan filmides ilmselt teisi asju kui akadeemia või muud žüriid, selles annab tunnistust kasvõi seegi, et on olemas tüüpsed auhinnafilmid, kus oscarbait maik koheselt läbi kumab. Need sarnaselt turvalised filmid, mis vaatamata üpriski erinevatele teemadele on tihtipeale üllatavalt sarnased. Kuna hindan selgelt teistsuguseid omadusi, oleksin oscareid ja jadajadajada tõsiselt võttes kõige suurem kaotaja just mina ise.

Paar rõõmustavat võitu, aga üleüldiselt täpselt niivõrd turvaline ja nõme nimekiri nagu Kuldgloobuste mainega kokku klapib.
Kasutaja avatar
Jolt
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas ZeMonsta » 18. Jaanuar 2010, 14:32

Otseülekannet ei jälginud, küll aga lugesin hiljem mõningaid arvamusi.
The Guardianis oli päris humoorikas jutt:

Avatar's self-congratulatory win tarnishes the Golden Globes

That James Cameron's Avatar swept the board at this year's Golden Globes is not a victory for populism but evidence of Hollywood's increasing insularity

Xan Brooks

Lest there were any doubt, the Golden Globes came to assure Hollywood's millionaire celebrities that yes, they were altogether wonderful people, fully deserving of every private jet, second home and gleaming statuette the Almighty cared to bestow on them. Last night's ceremony opened with a best supporting actress award for Mo'Nique (for Precious), who said: "First let me say – thank you Gaawwd."

It ended with James Cameron, collecting the crowning best picture (drama) gong for Avatar and informing the gathered guests that "we all have the best job in the world". "Give it up," he added, "Give it up for yourselves!" This was Hollywood giving thanks to Hollywood, for the benefit of Hollywood, while the rest of the world peered in from the other side of a TV screen. Would they notice or care if we flipped the channel?

Thank Gaawwd, therefore, for host Ricky Gervais, who at least managed (within pinched time constraints) to inject some disrespect into these cosy proceedings. Sipping from a glass of lager as he prepared to welcome the next presenter, Gervais confessed that "I like a drink as much as the next man – unless the next man is Mel Gibson". He then went on to introduce Jennifer Aniston as "Rachel out of Friends". Judging from Aniston's pensive expression, it seems safe to assume that she was not overly amused.

As for the awards themselves, they pretty much ran to the script. Avatar's success in the best picture and director categories ensures that it is now officially established as the film to beat at March's Oscars. Inglourious Basterds' Christoph Waltz won the best supporting actor award, while Meryl Streep picked up the best actress (comedy or musical) gong and at least acknowledged the wider world with a glancing reference to the Haitian earthquake that seemed to be playing on all the other networks.

Arguably the one big surprise was sprung by Jeff Bridges, who up-ended the bookies' favourite George Clooney to win the best actor (drama) award for his performance as a broken-down country-western singer in Crazy Heart. Bridges, imperceptibly, seems to have bloomed from cocky young upstart to cherished old-timer and it was good to see him get his moment in the sun. Fingers crossed he is able to repeat the feat six weeks from now.

For all that, the Globes' reputation as a reliable Oscar pointer has taken some knocks of late. Last year's best actor winner, Mickey Rourke, was eventually trumped at the Academy Awards by Sean Penn, while Slumdog Millionaire is the only film in the past five years to follow up a Golden Globe award with a best picture Oscar.

Personally, I'm hoping the Academy Award nominations go a different route and produce a separate crop of winners (the likes of Bright Star, The Hurt Locker, A Single Man and A Serious Man have all been seriously underrepresented so far). Anything, really, to avoid another James Cameron love-in. Surely there are only so many times that Hollywood is invited to "give it up for themselves" before the rest of us decide to give it up, and go elsewhere.
Kasutaja avatar
ZeMonsta
Bond, James Bond
Bond, James Bond

PostitusPostitas uLtImAtEcRiTiC » 23. Jaanuar 2010, 18:53

Vaatasin nüüd ka täispikkuses läbi ja kuigi mõned võitjatest mulle ei sümpatiseeri (eriti The Hangover), oli kompott siiski nauditav. Gervais oli hea ja üllatavalt häid nalju tuli ka teistelt (Y), mida polnud "parimates hetkedes" ära mainitud. Tubli üritus, kui nüüd ainult ka laureaadid ise valida saaks :P.
Kasutaja avatar
uLtImAtEcRiTiC
Filmiveeb.ee meeskond
Filmiveeb.ee meeskond

Eelmine

Mine Auhinnad

• Statistika
  • Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist