Postitas Ralf » 20. Aprill 2010, 17:27
Sari, mis sulle kunagi tohutult meeldis, kuid ühel hetkel tüütas ära:
1. "Married with Children" (1987-1997)
2. "24" (2001-2010)
3. "Prison Break" (2005-2009)
4. "Heroes" (2006-????)
5. "The X-Files" (1993-2002)
6. "House" (2004-????)
Esimesed kolm hooaega on suurepärased, neljas veel vaadatav, viiendat ei viitsinudki väga vaadata ja nii palju kui kuuendaga tutvunud olen, pole seegi midagi erilist. Ega selline sari saagi kaua värske püsida, eriti arvestades, et iga osa on täpselt samasugune (keegi haigestub, House'i meeskond proovib ühte ravi, see ei tööta, haigus muutub hullemaks, House mõtleb midagi geniaalset välja ja ravib patsiendi terveks). Samas teeb see originaalsemad osad sedavõrra vahvamaks ("Airborne", "Three Stories").