Postitas Defexer » 05. Detsember 2011, 20:34
Kevva filmipäevik 2011
* - kordus
Number / Kuupäev / Filmi nimi / Hinne 10 palli süsteemis
Jaanuar
01. 01.01 - Children of Men (2006) 6/10
02. 02.01 - 21 Grams (2003) 8/10
03. 02.01 - The Grudge (2004) 4/10
04. 02.01 - The Grudge II (2006) 3/10
05. 08.01 - Death Race 2 (2010) 6/10
06. 17.01 - 127 Hours (2010) 8/10
07. 18.01 - Takers (2010) 8/10
08. 20.01 - The Town (2010) 8/10
09. 24.01 - Chaos (2005) 4/10
10. 25.01 - London (2005) 3/10
11. 27.01 - Kidulthood (2006) 8/10
12. 30.01 - Adulthood (2008) 7/10
13. 31.01 - Shank (2010) 6/10
Veebruar
01. 01.02 - Brotherhood (2010) 5/10
02. 08.02 - Unstoppable (2010) 6/10
03. 09.02 - Faster (2010) 6.5/10
04. 13.02 - Lil Wayne: Nino Brown Story Part II 4/10
05. 14.02 - Tekken (2010) 4/10
06. 15.02 - The Experiment (2010) 8/10
07. 17.02 - Edge of Darkness (2010) 5/10
08. 20.02 - Devil (2010) 6/10
09. 21.02 - Open Water 2: Adrift (2006) 6/10
10. 28.02 - Centurion(2010) 6/10
Märts
01. 01.03 – Piranha (2010) 5/10
02. 04.03 – Bully (2010) 6/10
03. 31.03 – I Spit on Your Grave (2010) 6/10
Aprill
01. 01.04 – Jonah Hex (2010) 6/10
02. 03.04 – Unthinkable (2010) 8/10
03. 04.04 – Das Experiment (2001) 8/10
04. 09.04 – Paranormal Activity 2 (2010) 7/10
05. 09.04 – Dead Man`s Shoes (2004) 6/10
06. 10.04 – Jackass 3D (2010) 7/10
07. 12.04 – Cidade de Deus / City of God (2002) 10/10
08. 13.04 – Streets of Blood (2009) 2/10
09. 16.04 – Fast & Furious: New Model (2009) 8/10
10. 17.04 – Going the Distance (2010) 7/10
11. 22.04 – The Mechanic (2011) 6/10
Mai
01. 14.05 – Rec (2007) 8/10
02. 14.05 – Rec 2 (2009) 4/10
03. 16.05 – Haute Tension (2003) 7/10
04. 20.05 – The Three Next Days (2010) 8/10
05. 21.05 – Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) 7/10
06. 21.05 – Drive Angry (2011) 2/10
07. 23.05 – Blood Out (2011) 4/10
08. 27.05 – Unknown (2011) 8/10
09. 28.05 – 30 Days of Night: Dark Days (2010) 3/10
10. 29.05 – The Resident (2011) 5/10
Juuni
01.05.06 – Rango (2011) 6/10
02.15.06 – Mirrors 2 (2010) 4/10
03.15.06 – Due Date (2010) 5/10
04.16.06 – Snatch (2000) 9/10
05.16.06 – Street Kings 2 (2011) 4/10
06.21.06 – Dread (2009) -/10
07.28.06 – Insidious (2011) 7/10
Juuli
01.12.07 – Three Kings (1999) 5/10
02.13.07 – 13 (2010) 5/10
03.13.07 – Animal Kingdom (2010) 8/10
04.14.07 – Bad Boys II (2003) 7/10
05.14.07 – Dear John (2010) 7/10
06.15.07 – Ocean`s 13 (2007) 7/10
07.15.07 – Prince of Persia: The Sands of Time (2010) 6/10
08.16.07 – Red (2010) 7/10
09.16.07 – Route Irish (2010) (vaatasin tunnike ja panin kinni) -/10
10.16.07 – The Fighter (2010) 8/10
11.17.07 – The Girl Who Played With Fire (2011) 4/10
12.17.07 – The Grudge 3 (2009) 3/10
13.18.07 – The Curious Case of Benjamin Button (2008) 7/10
14.18.07 – The Disappearance of Alice Creed (2009) 7/10
15.19.07 – The Hole (2009) 4/10
16.19.07 – The WolfMan (2010) 7/10
17.19.07 – Thir13en Ghosts (2001) 3/10
18.20.07 – Triage (2009) (Sama mis Route Irish`iga) -/10
19.20.07 – Twelve (2010) 4/10
20.21.07 – Wake Wood (2011) 5/10
21.22.07 – Walled In (2009) 5/10
22.23.07 – We Are Marshall (2006) 7/10
23.24.07 – Wrong Turn 3: Left for Dead (2009) 4/10
24.24.07 – *Phone Booth (2002) 9/10
25.--.07 – *Running Scared (2006) 8/10
26.--.07 – *Requiem for a Dream (2000) 7/10
27.--.07 – Spartacus: Blood and Sand (TV Series 2010 | 13 episoodi) 9/10
28.--.07 – Spartacus: Gods of the Arena (TV Series 2011 | 6 episoodi) 8/10
August
01.02.08 – Priest (2011) 6/10
02.03.08 – Battle Los Angeles (2011) 8/10
03.03.08 – Tactical Force (2011) 4/10
04.04.08 – Monsters (2010) 6/10
05.04.08 – The Veteran (2011) 5/10
06.06.08 – *The Kingdom (2007) 7/10
07.06.08 – The Clinic (2010) 5/10
08.06.08 – Harry Brown (2009) 7/10
09.07.08 – Elephant White(2011) 5/10
10.07.08 – Cleaner (2007) 6/10
11.07.08 – Wrecked (2011) 5/10
12.08.08 – I Am Number Four (2011) 8/10
13.08.08 – 500 Days of Summer (2009) 6/10
14.09.08 – Exam (2009) 5/10
15.20.08 – Fast Five (2011) 8/10
16.26.08 – Law Abiding Citizen (2009) 7/10
17.30.08 – The Roommate(2011) 3/10
September
01.04.09 – Ironclad (2011) 7/10
02.06.09 – Blitz (2011) 5/10
03.07.09 – Empire (2002) 5/10
04.08.09 – The Tunnel (2011) 5/10
05.08.09 – Session 9 (2001) 6/10
06.10.09 – Spartan (2004) 5/10
07.11.09 – Grave Encounters (2011) 7/10
08.12.09 – Assassination Games (2011) 5/10
Oktoober
01.26.10 – Drive (2011) 7/10
02.29.10 – The Terminator (1984) 7/10
03.30.10 – Harsh Times (2005) 8/10
04.31.10 – Stone (2010) 6/10
November
01.01.10 – Pusher (1996) 7/10
02.02.10 – Pusher II (2004) 8/10
03.03.10 – Pusher III (2005) 8/10
04.06.10 – Colombiana (2011) 4/10
Peale kadumist ma ei hakanud enam siia ülesse kirjutama. Jama on see, et värvilist formaati ei saa siia üle tuua aga vahet ei ole. Filme ma tõesti vähe vaadanud kuna töö, kool või muud põhjused on enamus aja ära hõivanud. Ja muidugi järgmine aasta hakkan seriaalipäevikut samuti pidama, sest päris palju seriaale on aastajooksul vaadatud.