Andsin oma hääle pikemalt mõtlemata uuele "Die Hardile", mis oleks suurim pettumus ilmselt mitte ainult aasta, vaid ka kordades pikema aja lõikes. "Kick-Ass 2" oli pigem positiivne üllatus, "IM3" ei olnud midagi hullu, ülejäänud kaks nägemata, aga ootused niikuinii puuduvad, nii et vaevalt neist mingit väga suurt pettumust kujuneks.
Kusjuures esitasin samuti nominendiks "Elysiumi". "District 9" follow-up`ina ikka väga nõrk andmine
Die Hardi viiendat osa ma pettumuseks ei pea, sest sarnaselt neljanda osaga ei oodanud ma seda pingsalt ja noh see kvaliteet on langenud ka tasapisi. Pigem selline "oi näe oligi (kohutavalt) halb, aga noh karta oligi. "
Iron Man 3..Otseselt ei oodanud, aga kui juba vaatamiseks läks, olid ootused suht kõrged, eriti arvestades kahte esimest osa...Vähemalt poole filmist vaatasin kulm kortsus..Siiski alla 6 punkti panna ei raatsinud. Pettumus siiski.
A Good Day To Die Hard - 4/10 Kick-Ass 2 - 4/10 The Hobbit: The Desolation of Smaug - 6/10 Hangover III - 6/10 Iron Man 3 - 7/10
Kuna Die Hard paneb nagunii kinni, siis annan hääle Kick-Ass 2'le. Järg, mida polnud kellelegi vaja, vähemalt sellisel kujul mitte. Hobbit 2 oli ka pettumus, aga seal oli vähemalt mõningaid elemente, mis väga meeldisid (stseen tünnidega ja Smaug).