Kes pole Pulp Fictionit näinud?

Sobiv koht arutlemaks filmidest, andmaks edasi soovitusi jms.

Moderaator: Meeskond

PostitusPostitas KiiZ » 02. August 2008, 11:29

The way your dad looked at it, this watch was your birthright. He'd be damned if any slopes gonna put their greasy yellow hands on his boy's birthright, so he hid it, in the one place he knew he could hide something: his ass. Five long years, he wore this watch up his ass. Then when he died of dysentery, he gave me the watch. I hid this uncomfortable piece of metal up my ass for two years. Then, after seven years, I was sent home to my family. And now, little man, I give the watch to you.
Kasutaja avatar
KiiZ
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Ralf » 02. August 2008, 12:14

What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Kasutaja avatar
Ralf
love <3

PostitusPostitas hau » 02. August 2008, 15:21

modern classic

Oh, I'm sorry, did I break your concentration?

There's a passage I got memorized. Ezekiel 25:17. The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you. I been sayin' that shit for years. And if you ever heard it, it meant your ass. I never really questioned what it meant. I thought it was just a cold-blooded thing to say to a motherfucker before you popped a cap in his ass. But I saw some shit this mornin' made me think twice. Now I'm thinkin': it could mean you're the evil man. And I'm the righteous man. And Mr. 9mm here, he's the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness. Or it could be you're the righteous man and I'm the shepherd and it's the world that's evil and selfish. I'd like that. But that shit ain't the truth. The truth is you're the weak. And I'm the tyranny of evil men. But I'm tryin', Ringo. I'm tryin' real hard to be a shepherd.
hau
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Zinera » 02. August 2008, 15:23

jaa..need tsitaadid on jah netis olemas :))
Zinera
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas hau » 02. August 2008, 15:27

Parem vaata film ära, mida sa seletad.
hau
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Forzelius » 02. August 2008, 15:55

Word!
PiltPiltPilt
Kasutaja avatar
Forzelius
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas KiiZ » 03. August 2008, 10:24

Zinera kirjutas:jaa..need tsitaadid on jah netis olemas :))

ainult juhm arvab, et me nii pikad tekstid pähe õppida viitsiks.
vaata ära jah ;-)
Kasutaja avatar
KiiZ
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Zinera » 03. August 2008, 11:36

okok, te ei pea kohe tigetsema siin :))
appikene.... :pööritus:
Zinera
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas kbong » 03. August 2008, 12:45

Ma vist poole silmaga olen näinud, sest osad stseenid tulevad mulle ette. Ausalt öeldes pole erilist huvi ka ja otsast lõpuni uuesti vaatama arvatavasti ei viitsiks ka hakata, kui just keegi vägisi silme ees käima ei paneks. Nii palju muud kraami (kohustusliku vaatamist) on niikuinii vaatamata ja selle jaoks lihtsalt pole aega...

wee-a-boo, wee-a-boo
Kasutaja avatar
kbong
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Hülss » 03. August 2008, 13:22

Ma tunnen paljusid kes pole ühtegi Godfatherit näinud. Ja need ei ole noored inimesed. :))

Pulp Fiction on loomulikult nähtud, kuid on palju muid tuntud filme, mida pole jõudnud veel ära vaadata.
Kasutaja avatar
Hülss
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Ralf » 03. August 2008, 14:29

Peast:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger on those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord when I lay my vengeance upon thee.

Jah, peab tõdema, et vist koguni lemmikfilm...
Kasutaja avatar
Ralf
love <3

PostitusPostitas Weirdo » 03. August 2008, 15:58

Mina ka ei ole näinud. Võib-olla kunagi satun nägema ja vaatan ära, oleneb, kui hea tundub, sest sellise suhtumisega ei ole, et ei tahagi põhimõtteliselt vaadata.
Ja ma pole ühtki Godfatherit ka näinud.
Krt, nüüd võiks kohe kirve pähe lüüa endale vist :D
Kasutaja avatar
Weirdo
Ristiisa
Ristiisa

PostitusPostitas Zinera » 03. August 2008, 16:05

Weirdo kirjutas:Mina ka ei ole näinud. Võib-olla kunagi satun nägema ja vaatan ära, oleneb, kui hea tundub, sest sellise suhtumisega ei ole, et ei tahagi põhimõtteliselt vaadata.
Ja ma pole ühtki Godfatherit ka näinud.
Krt, nüüd võiks kohe kirve pähe lüüa endale vist :D

ma pole ka ei seda pulp ficitonit ega godfatherit näinud, godfather on lihtsalt nii tuntud film, et mingeid fakte tean jms, aga maffiafilmid pole minu silmis suuremad asjad :pööritus:
Zinera
Ristiisa
Ristiisa

ei ole

PostitusPostitas splashh » 04. August 2008, 00:00

Mina ka ei ole näinud.. :$
splashh
Teadmata kadunud
Teadmata kadunud

PostitusPostitas Priit » 04. August 2008, 08:45

Godfatherit näinud. Huvi tekkis seetõttu, et lugesin suurepärast raamatut ja tahtsin ekraniseeringut ka näha. Raamat meeldis rohkem, aga film oli hea.
There was a HOLE here. It's gone now.
Kasutaja avatar
Priit
Ristiisa
Ristiisa

EelmineJärgmine

Mine Filmijutud

• Statistika
  • Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist