Rassu kirjutas:Asukoha suhtes võidutseb loomulikult Plaza, kuna Kosmos jääb muust tsivilisatsioonist tüütult kaugele.
Jah, whopping 3 trammipeatust..
Moderaator: Meeskond
Rassu kirjutas:Asukoha suhtes võidutseb loomulikult Plaza, kuna Kosmos jääb muust tsivilisatsioonist tüütult kaugele.
Defka kirjutas:Palju õnne Solarise sõbard ja Mustamäelased - http://www.apollokino.ee/info/club#KinoKingituseInfo
Rassu kirjutas:Defka kirjutas:Palju õnne Solarise sõbard ja Mustamäelased - http://www.apollokino.ee/info/club#KinoKingituseInfo
Hõissa! Solarise sõbardiks ma ennast enam ei pea, aga hetkel hüppan mugavuse ja võrdlemisi soodsa hinna mõjutusel küll korraks apollo-rongi peale tagasi.
Eesti inimesed on enim rahul apteekide, kinode ja tanklate teenusega
TNS Emor viis Eesti elanike seas 2015. aasta detsembris läbi soovitusindeksi uuringu, millest ilmnes, et kõrgeima soovitusväärtusega teenindusvaldkonnad on apteegid, kinod ja tanklad.
„Parima soovitusindeksiga ettevõtete tabelit troonivad võrdse tulemusega Südameapteek, Ülikooli apteek ja BENU apteek, neile järgnevad Neste tanklad ja Cinamoni kino Tartus,“ sõnas TNS Emori uuringuekspert Katrin Vaisma. „Esikümnesse mahuvad veel Coca-Cola Plaza, Statoil, Apotheka ja Alexela. Apteegid saavad kõrgeid hinnanguid tänu sellele, et klientide jaoks on nõustaval müügitegevusel suur väärtus ning Eesti apteekides töötavad hea ettevalmistusega klienditeenindajad. Apteegid ja tanklad on alati näidanud stabiilselt kõrget tulemust.“
TNS Emori uuringuekspert Agne Kinksi sõnade kohaselt tegid sel aastal hea tulemuse ka kinod, kes keskenduvad eeskätt emotsioonide pakkumisele. „Võrreldes eelmiste aastatega on soovitusindeks enim kasvanud toiduaine- ja esmatarbekaupluste puhul, kahanenud aga panganduses ning telekommunikatsiooni valdkonnas,” märkis Agne Kinks. “Langeva trendiga panganduses eristub vastuvoolu ujuv Danske Bank, kelle positsioon on kahe aastaga üle valdkondade enim kasvanud. Kõige suurem kukkuja üle sektorite on Nordea pank.”
TNS Emor intervjueeris 1682 Eesti elanikku vanuses 15 ja vanemad. Inimesed hindasid oma teeninduskontakte viimaste reaalsete kogemuste ja kokkupuudete põhjal – näiteks vahetu kontakt ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses; suhtlus telefoni või e-maili teel; kodulehe või iseteeninduse külastamine vms. Ettevõtted reastati nii soovitusindeksi (NPS) kui üldise rahulolu alusel. Mõõdeti seitset erinevat valdkonda.
TNS Emor (ärinimi AS Emor, http://www.emor.ee) on 1990. aastal loodud teabe-ja uuringuteenuste pakkuja. Alates 2001. aasta algusest kuulub Emor üleilmsesse turundusteabe kontserni TNS. TNS on osa Kantar`ist, mis on maailmas suuruselt teine teabeteenuste kontsern.
Lisainformatsioon:
Agne Kinks, TNS Emori uuringuekspert
Tel: + 372 626 8533, e-mail: agne.kinks[at]emor.ee
JazZ- kirjutas:/.../boonusena ehk ennast veel enne kinno ilmumist ja/või istmele maandudes mingi ilge lõhnaõliga üle valavad /.../isiklikult poleks mul sellel rindel isegi surmanuhtluse vastu absoluutselt mitte midagi
Level kirjutas:http://www.dailymotion.com/video/x34ixqn (11:12)
tuusla kirjutas:Uus nn klubi tähendab, et tihedate kinokülastajate jaoks, kellel enne olid seal mingid tasemed, läheb pilet mõnuga kallimaks. Palju õnne tõesti!
uLtImAtEcRiTiC kirjutas:Solarise uued piletihinnad on kohal.
Kickflick kirjutas:Oleksin kindlasti suurem Solarise ja Apollo sõber kui nende garderoobi ainult toakaunistusena ei rakendaks. Sel talvel olen iga kord kinno tulles pidanud saalis hauduma, sest pean kaks tundi või kauem oma mantlit süles hoidma.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist