Postitas hau » 20. Detsember 2007, 19:33
Eelmise nädala lõpust kuni tänaseni
The Lady from Shanghai - Väga nauditav film-noir. Welles on suurepärane nii kaamera taga kui ees. Väga mõnus näitleja. Aga filmi pärl on Rita Hayworth. Neljakümnendate Hollywoodi kroonijuveel. Väga veetlev näitleja ja siin filmis keerab vaataja kavalalt ümber oma sõrme ja siis salvab nagu femme-fatale kunagi. Mu display pärineb selle filmi ühest parimast stseenist.
Gilda - Rita oli nii lummav, et pidin kohe otsa vaatama teise neljakümnendate suurepärase film-noiri. Siin on ta sama võrratu, aga mitte üldse salakaval, pigem õrn ja haavatav, aga sellegi eest saatuslik naine.
The Lost Weekend - Billy Wilder on mu vaieldamatu lemmik, kui jutt käib Hollywoodi kuldajast. Mees ühendab meelelahutusele draama, traagika ja sügava sisu. Vaatad sügavat filmi, aga tunne nagu vaataks head Hollywoodi meelelahutust.
The Magnificent Ambersons - Wellesi järgmine film peale Citizen Kane'i pole küll nii suur klassika nagu Kane, aga Welles laseb oma storytelling oskused käiku ja rääkis pika loo suurepäraselt ära pooleteise tunniga.
Une femme est une femme - või siis Woman is a Woman. Godardi varasemast karjäärist, kus ta annab ikka väga tugevalt vaatajale märku, et tegemist on filmiga ja vaataja vaatab seda praegusel hetkel. Tegelased tihti poseerivad või räägivad kaamerasse/vaatajale. Karina esimene koostöö(ja abielu) Godardiga ja Belmondo on alati cool.
Man with a Movie Camera - Dziga Vertovi 28. aasta väga huvitav eksperimentaal-dokumentaalfilm. Huvitavaid kaamera ja montaazi võtteid kasutades loob sürrealitsliku pildi Moskva igapäevaelust.
American Gangster - Päris korralik meelelahutus/dokument. Ridley suutis hästi lugu jutustada, võib-olla oleks võinud pikem olla, eriti lõpus, aga ilmselt selle probleemi lahendab 20 minti pikem directors cut. Denzel omas, eriti keskpäevane bullet-in-your-head. Crowe oli oma taseme tipus ja hea, et ta polnud dramaatiline meeskangelane, vaid ustav tööhobune. Josh Brolin on see aasta teinud väga kõva töö. 4 korda thumbs-up iga ta sellel aastal tulnud filmi eest.
All Quiet on Western Front - 79. TV versioon. Sucked. Ernest Borgnine pakkus väheke meelelahutust.
Le Passion De Jeanne d'Arc - 28. aasta Dreyeri ekraniseering kuulsast prantslannast. Kõige parem d'Arci film, mis ma näinud. Midagi pole üleliia ja puudub action ja muu mõttetus. See on nagu kohtufilm, kus Jeanne annab tunnistusi. Film keskendub rohkem sellele inimesele ja ta hingele. Uskumatult ilusad ja suured silmad olid sellel Jeanne osatäitjal. Samuti oli ka väga hea kaameratöö.
True Romance - kuulasin kõrvale ka Tarantino kommentaare. Selle filmi iseloomustamiseks on vaja ainult kahte sõna - Scott/Tarantino. Mõlema venna allkirja ja stiili täis. Väga hea meelelahutus. Cool ja südamlik. Pitt ja Walken varastasid oma stseenid täielikult.