1. Zodiac
3. Halloween
4. 1408
5. Planet Terror
9. The Bourne Ultimatum
10. Shoot 'Em Up
11. Black Snake Moan
18. No Country for Old Men
22. Inland Empire
23. Klass
26. Disturbia
27. Sügisball
28. Mr. Brooks
31. Surf's Up
32. Sunshine
33. Ocean's Thirteen
36. Sicko
39. Vacancy
40. Interview
41. Superbad
44. Stardust
48. American Gangster
50. 3:10 to Yuma
52. Straightheads
57. Lucky You
62. Ratatouille
63. Enchanted
65. I Am Legend
67. Sukiyaki Western Django
70. Michael Clayton
71. Elizabeth: The Golden Age
73. Atonement
74. There Will Be Blood
75. Juno
76. Control
77. Once
78. Fracture
79. Eastern Promises
81. This is England
86. Gone Baby Gone
87. Charlie Wilson's War
-24. Pirates of the Caribbean: At World's End
Ei noo, ma usun tõesti, et Jesse James paljudele ei meeldi, eeldatavasti on suht aeglane ja loodetavasti küllaltki meditatiivne. Aga mida p*rset moodi on see seetõttu kehvem film, kui Hannibal Rising, Resident Evili sugune kõdu või mingi Disney kogupere bla bla. Eksjuonju, maitsed on ju erinevad ju ja muu selline mõttetu jäkk-jäkk.