adi kirjutas:Rääkides kütusest siis esimesed paarkümmend aastat ei tohiks see eriline defitsiit olla. Mahajäetud autode kinnised kütusepaagid säilitavad seda päris pikalt rääkimata bensiinijaamade mahutitest.
Loomulikult on alati oht, et üks sinu co-survivoritest on mingi idioot naisterahvas kes peab mahajäetud autode loot'imist surnute mälestuse rikkumiseks (nagu me nägime WD teise hooaja piloodis - mille peale mina oma pea kolksudes lauale kukutasin, sest enam väga palju rumalaks ei anna minna).
Eile saunas natuke sünteesisin teemat jälle ning turgatas pähe vastus sinu postitusele.
Ma leian et antud olukorras peaks kütus olema veel rohkem defitsiit kui seda sarjas näidatud on.
Sest kujutame olukorda ette:
Mingi veider viirus lööb valla kuskil külas, esimene päev ehk veel mitte midagi hullu.
Siis aga uudised näitavad asja järjest rohkem ja rohkem, asi süveneb ning tekib üleüldine paanika.
Inimesed põgenevad kodulinnast kui teada saavad et viirus ka nende linnas, autod ostetakse kütust täis, samas kui olukord piisavalt s*tt juba ei too enam tankerid ka kütust juurde tanklatesse kuna ma arvan et kütuseärikad ka pigem üritavad oma nahka päästa kui äri pärast muretseda kui on juba enamgi kui kindel et midagi maailmalõpu taolist toimub.
Ei tea peast kuipalju kütet ühes keskmises tanklas olema peaks, kuid ma arvan et kui KÕIK inimesed, niipalju kui neid veel on, tanklatesse KORRAGA läheksid on igalpool suht kohe kõik mahutid vaakumisse tõmmatud.
Kõrvalistes külaurgastes ehk mitte nii hull kuhu inimesi vähe satub, aga suuremate linnade ja suuremate teede lähedal asuvad tanklad peaksid suht üsna pea tühjad olema kui taoline maailma lõpp(paremini ma nimetada ei oska seda) ja paanika algama peaks.
Noh, niipalju seda kütet jääks mis maha jäetud/ummikute autodes järgi on jäänd(... ummikutes seismisega ning hirmsas tormamises, ma arvan et esialgu kohe üldises paanikas keegi kütuse säilitamisele ei mõtle ja ummikus autot väja ei lülita, peaasi et saaks oma nahk võimalikult ruttu minema veetud).