Mulle tuletas filmi algus kangesti meelde üht judinaidtekitavat peatükki "Pet Sematary" raamatust, kus see vanamees Jud räägib pikemalt tausta lemmikloomade kalmistu taga asuva indiaanlaste matmispaiga kohta, mis surnuid ellu äratab ja mis on osadesse peredesse armastatud koduloomad tagasi tuua aidanud. Et taas ellu ärganuna on ohutud, aga saad aru, et nad pole endised. Lihtsalt ei hüppa samamoodi sülle või kõnnivad kuidagi viltu, aga muidu poleks nagu midagi viga. Kui Louis uurib, kas sinna kunagi inimesi ka maetud on, siis vanamees vestab talle pikemalt ühest poisist, kes läkitati sõtta ja sealt laibaautos tagasi saadeti. Tolle isa oli nii murest murtud, et otsustaski poisi sinna matta ja siis hakati järgmistel päevadel nägema, kuidas ta ööpimeduses ringi loivab, suu kergelt lahti. Jällegi - muidu käitus nagu normaalselt ja temaga sai dialoogi pidada, aga talle silma vaadates oli näha, et "
tuled põlevad, aga kedagi pole kodus". Just see hetk tõi kananaha ihule.
Vot antud film üritab alguses samasugust tunnet edasi anda, et lähedastel inimestel pole nagu miskit viga, niidavad muru ja teevad oma igapäevaseid toimetusi, aga ikka saad aru, et midagi on teistmoodi. IMO selline asi on palju hirmuäratavam kui mingid tondid/kollid ja nii edasi. Mida edasi, seda totakamaks film muutub, ei meeldinud absoluutselt see "
podide" teema. Pole täpselt meeles, kas 90ndate versioonis sama asi oli (seal olid vist mingisugused ussilaadsed olevused, kes ronisid inimestele ajju), aga oleks tahtnud kehanäppamisele mingisugust salapärasemat või veidramat seletust. Üldse mulle on jäänud mulje, et tihti sellistes 50ndate õudukates on botaanikateema väga õhus.

Äkki kuskilt sealt tulebki väljend "kurja juur"...
Siin filmis osutus kõige toredamaks hoopis soe ja armas romantikaliin Milesi ja Becky vahel.