Tom Ewell on juba Alfred Hitchcock Presents'ist jätnud mulje, et suudab üksi vaid oma dialoogi ning närvilise olekuga tempot üleval hoida ning nii ka seekord. Taaskord tegemist teatrist-kinno filmiga ning ei üllata üldse, et sellest ka uut remake' juba aastakümneid teha tahetakse. Hea lugu paranoiast, deliiriumist ning samas ka peretundest ja armastusest. Huvitav ning segane kooslus ent toimib miskipärast. Avastasin alles filmi kolmandas kolmandikus, et väga meeldib. Marilyn on kvintessentsiaalne ning kohati jaburalt ebausutav blondiin (teooriad käivad, et
). Ise selles osas poolt valida ei oska, aga valiidne kahtlus igal juhul. Minimalistlike filmide armastajatele kahtlemata meeldiv vaatamine, sest põhiliselt leiab tegevus aset vaid ühes kohas. Kohati veidi totter uimerdamine ent palgapäev filmi lõpus ei jää siiski olemata. Ewell on fantastiline!