Ei ole küll fänn, aga esimesed kaks "Underworldi" on mul sellest sõltumata kõrges hinnas. Len Wiseman tegi antud materjali põhjal ära suurepärase töö. Mõnus arhailise maigu ja gooti-sugemetega vampiiri/libahundi lugu, mille stsenaarium ja režii kannatas igasugust kriitikat.
"Underworld"
8/10"Underworld: Evolution"
7/10Eriline boonus tuleneb ka sellest, et Wiseman ja stsenaristid hoidsid kahe esimese filmi sündmustikud tihedalt koos.
"Rise of the Lycans" ei olnud enam sama paeluv kui selle eelkäijad. Miski oli kadunud. Usun, et režissööri vahetus andis tunda, sest film oli varasematega võrreldes märksa otsekohesem ja kiiremini areneva sündmustikuga. Aga taaskord oli isegi "RotL`il" olemas see õige "Underworldi" tunnetus. Efektselt toiminud näitlejaskond/tegelased ja põnevust tekitav mütoloogia ehk sünnilugu hoidis filmi pingul sõltumata sellest, et kogu käsitlus mõjus lihtsakoelisemana kui varasemates filmides.
"Underworld: Rise of the Lycans"
6/10"Underworld: Awakening" on aga suhteliselt klassikaline näide kuidas valmistada häbitut järge, mis laseb liugu juba loodud materjali peal. Lonkav, kohmakas ja tuntud pööretega täidetud sisu, häbiväärselt minimalistlikult ja kahvatult esitletud maailm, vähe silmapaistev režii, tuntud ja huvitava tegelase asetamine sündmustikku, mille enamik sisulisi pöördeid ei tekita pinget, sest minul kui publikul puudub motivatsioon Selenele kaasa elada. Kõik, mis temaga toimub või kõik, mis tema ümber toimub on jaburavõitu üksnes tänu sellele, et antud filmi puhul ei ole ilmselgelt eriti palju vaeva nähtud, et lugu ja tegelased publikule huvitavaks muuta. Hübriidtüdruk, keda kõik püüavad selgelt väljaarendamata põhjusel meeleheitlikult kätte saada?
Please... Peamiselt eksponeeritakse Selene`i, tema poolt tekitatavat actionit ja lõdvavõitu süžeepöördeid(loe: ettekäändeid), et midagi või kedagi tappa, jahtida või tulistada.
"Underworld: Awakening"
4/10NB! Suurema osa filmi ajal ma põõnasin. Kuna sisuline tegevus arenes niivõrd aeglaselt, siis polnud muret ka viimase stseeni ajal aru saada, et kus, mis ja miks toimus.
NB! nr.2: Täiesti absurdne sinise tooni kasutus